ASOCIAȚIA TRIB’ART

Grupați în artă

 

Dezvoltăm, susținem, promovăm activități și manifestări cultural-artistice, prin organizarea de evenimente, independente sau în parteneriat cu alte asociații, implementate la nivel local și național. Avem încredere în proiectele tinerilor, asociații sau inițiative, pe care ne dorim să-i susținem în demersurile lor culturale.

OVIDIU ANDRIȘ

Manager Proiect

Președintele Asociației Trib’Art este absolvent al Facultății de Muzică din Hamburg, organizator, profesor şi promotor, director artistic al Festivalului Asfalt Art și al proiectului Bazar Muzical, coordonator al proiectului Cafe 21 (organizat împreună cu Asociația Timișoara Capitală Culturală Europeană), al Festivalului JimboBlues și al concertelor Unplugged (organizate împreună cu Consiliul Judeţean Timiş). Eufonia Festival și Romanian Chamber Orchestra sunt cele mai recente proiecte coordonate de Ovidiu.

VLAD POPESCU

Director Artistic

Director artistic, violonist absolvent al Facultății de Muzică „Hanns Eisler” din Berlin, Germania, Vlad este un muzician care a concertat în săli celebre la Berlin, Amsterdam, Beijing, Viena sau New York. În domeniul managementului cultural și-a dovedit deja abilitățile în Berlin, organizând timp de patru ani seria de concerte Kammermusik im Konvikt (totalizând 21 concerte) cu artiști din 10 țări diferite. Sub umbrela Trib’Art, Vlad dorește să promoveze muzica clasică prin concerte și artiști de excepție, oferind publicului posibilitatea de a o redescoperi și îndrăgi.

SIMONA HERCZEG

Manager Administrativ

Este un manager experimentat în proiecte de tineret și proiecte cultural-educative. A asigurat buna implementare a unor proiecte de anvergură locală, națională sau europeană, finanțate prin diferite programe: Erasmus+, Granturile SEE, proiecte gestionate de Ministerul Culturii și de Ministerul Tineretului și Sportului, derulate la nivel local în Timișoara. Anterior, activitatea în Parlamentul European, în calitate de consilier în cadrul Comisiei de Cultură și Educație, a constituit un punct de plecare important în implicarea comunitară prin proiecte culturale și educaționale.

GIORGIA HARASIM

Manager PR & Marketing

Absolventă a Facultății de Economie și Administrare a Afacerilor, este manager de comunicare pe proiecte culturale locale și naționale. Mare parte dintre colaborările în care este și a fost implicată ca Specialist Relații Publice & Comunicare vizează promovarea actelor culturale cu accent pe implicarea cât mai activă a publicului în evenimentele implementate. Dintre proiectele care i-au oferit libertate atât în creație cât și în comunicare: Festivalul Baroc Timișoara (festival de muzică barocă, ediția 2016 și 2017) și Baroque Urban (expoziție de artă contemporană, ediția 2017 și 2018), Vox Mundi (festival coral internațional, ediția 2019).